سیاست حفظ حریم خصوصی

 

سیاست حفظ حریم خصوصی

 

فن آوا سیستم از بازدید و علاقمندی شما به وب سایت fanavasystem.com، کمال خرسندی و تشکر را دارد.

حفظ حریم خصوصی اطلاعات شخصی بازدیدکنندگان محترم در طول جمع‌آوری، پردازش و استفاده از وب سایت در زمان بازدید از اولویت های این سایت است.

 

اطلاعات جمع‌آوری شده و نحوه استفاده از آن‌ها سیاست حفظ حریم خصوصی

 

 

شما با ثبت نام در سایت فن آوا سیستم، مشخصات خود از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره همراه و … را بصورت داوطلبانه در اختیار سایت قرار می‌دهید. در ادامه فعالیت ، لازم به افزودن مشخصاتی چون نشانی، تلفن‌های تماس ثابت و ایمـیل خواهـید داشت.
شما پس از ورود به فن آوا سیستم، به عنوان کاربر سایت شناخته خواهید شد و کلیه اطلاعات و اطلاعات فردی شما در اختیار سایـت خواهد بود.
سایت فن آوا سیستم اطلاعات شما را در اختیار کسی قرار نخواهد داد، به جز در مواردی که شما از قوانین منعکس شده در بخش شرایط و ضوابط تخطی نموده و شاکی نسبت به عملکرد شما وجود داشته باشد. کلیه فعالیت‌های فن آوا سیستم قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد.

 

 

ویرایش و تغییر اطلاعات شخصی سیاست حفظ حریم خصوصی

 

 

شما می‌توانید کلیه اطلاعات شخصی خود را در بخش مربوط به ناحیه کاربری تغییر داده و ویرایش کنید. این اطلاعات شامل کلیه اطلاعاتی است که شما در سایت فن آوا سیستم وارد کرده‌اید.
حساب شما توسط شما قابل حذف شدن از سیستم نمی‌باشد و تنها توسط مدیریت امکان‌پذیر است.

 

 

محدودیت دسترسی به اطلاعات کاربران

 

شرکت فن آوا سیستم با سیاست حفظ و صیانت از اطلاعات کاربران سایت دسترسی به اطلاعات کاربران را محدود نموده و تنها کارمندانی که ارتباط مستقیم با کاربران دارند، دسترسی به اطلاعات خواهند داشت. امیدواریم که با رعایت بیشترین تلاش در حفاظت از اطلاعات شما، اطمینان خاطر لازم را به شما بازدیدکنندگان گرامی در استفاده از سیستم آنلاین داده باشیم.

 

لینک ها در سیاست حفظ حریم خصوصی

 

لینک هایی که در برخی از تبلیغات وب سـایت، قرار داده میشود، ممکن است در پیوند با تبلیغات شرکت‌های ثالث باشد که به شما اشتراک گذاری اطلاعات شخصی کاربر با شخص ثالث را پیشنهاد می کنند. ما تحت هیچ شرایطی اطلاعات خصوصی و شخصی شما را به اشتراک نمی گذاریم؛ با این حال، درصورت تمایل، خود قادر به اشتراک گذاری خواهیدبود.
لطفا توجه فرمایید که لینک های ارائه شده به وب سایت های ثالث، جهت آسودگی خاطر شما پیشنهاد شده و وب سایت های مزبور تحت کنترل ما نیست و در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی آنها اختیاری نداریم. لذا، بررسی شرایط و ضوابط این وب سایت ها بر عهده شما است.

 

 

کوکی‌ها در سیاست حفظ حریم خصوصی

 

در زمان بازدید از وب سایت ها، ممکن است اطلاعاتی در کامپیوتر شما از طریق کوکی ها ذخیره شود که این کوکی ها امکان شناسایی خودکـار کامپیوتر را در بازدید بعدی از وب سایت فراهم می سازد.
کوکی به خودی خود، شامل اطلاعات شخصی نیست. اما به ما این امکان را می دهد که استفاده شما از وب سایت فن آوا سیستم را با اطلاعاتی که به طور خاص و آگاهانه ارائه کرده اید مرتبط نماییم.
تنها اطلاعات شخصی که در یک کوکی ذخیره می شود، اطلاعاتی است که خود شما ارائه نموده اید. کوکی قادر به خواندن داده های موجود روی هارد دیسک و یا فایل های کوکی که توسط وب سایت‌های دیگر ایجاد شده، نیست. شما می توانید مرورگر خود را در حالت رد تمامی کوکی ها یا اعلام ارسال کوکی، تنظیم نمایید. در صورتی که کوکی ها را نپذیرید، استفاده از بعضی قسمت های وب سایت حاضر ممکن است امکان پذیر نباشد.

 

پذیرش سیاست حفظ حریم خصوصی

مطالعه سایت و استفاده از آن، به منزله موافقت شما با تبعیت و التزام به سیاست حفظ حریم خصوصی است که به همراه «شرایط و ضوابط» بر رابطه ما با شما در خصوص این وب سایت حاکم است.